Thursday, June 10, 2010

POPULAR BLOGGER DI HARI KHAMIS KU 7

Salam khamis untuk semua, apa khabar semua, semoga sentiasa berada dalam keadaan yang amat menyenangkan ketika ini. Aku masih lagi berada dalam lingkungan kesibukan kerja dan blog aku ni jadi slow sedikit termasuk blogwalking. Tapi kerja adalah tanggungjawab utama yang mesti kita jalankan amanah itu dengan sebaiknya kerana dengan kerja itulah kita dapat gaji dan meneruskan kehidupan seharian. Bila kita menjalankan tanggungjawab kerja dengan baik, insyAllah rezeki kita pun halal, alhamdulillah (dah..macam ceramah agama pula..hehehe, tak pa yang penting aku mengingatkan diri aku sendiri dan sahabat-sahabat semua).

Minat dalam penulisan ini memang masih menebal dan masih banyak lagi benda aku nak kongsikan dalam blog ini, cuma kerana kesibukan dengan macam-macam kerja, aku tidak cukup masa untuk menulis sekarang ni. Apapun terima kasih kepada anda semua yang tetap juga bertandang ke blog aku ini.


Huhuhu..semua pun kena settle., ni..lah kerja-kerja aku..

(p/s: Perjalanan kehidupan ini adalah amanah yang mesti kita jalankan, tidak kisahlah apapun yang kita lakukan, keikhlasan adalah perlu. Mungkin kita tidaklah sehebat mana, tapi mungkin kerana kesungguhan dan keikhlasan kita, pasti apapun jua yang kita lakukan pasti mendapat kebaikan).

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails