Saturday, May 22, 2010

I'M NOT SINGLE

Ni..dari filem I'M NOT SINGLE


Entri hari ini, aku nak cakap pasal perkataan, atau ayat-ayat yang selalu diungkapkan oleh kebanyakan dari insan yang dah berpunya lah “I’M NOT SINGLE” atau dalam bahasa melayu, AKU TIDAK BUJANG. Bagi yang tak berpunya pula popular juga dengan istilah SINGLE AND AVAILABLE. Apa aku nak ceritakan kat sini ialah kenapa yang aku tidak single. Marilah kita sama-sama seneraikan apa yang bestnya tak single ni:
1. Perlukan kawan
2. Perlukan seorang yang ambil berat tentang aku
3. Manusia memang dijadikan perpasangan antara lelaki dan perampuan.
4. Di cintai dan mencintai itu indah
5. Berdua kan lebih baik
6. Supaya tak boring, ada kawan ketawa, ada kawan gembira, ada kawan juga bila rasa nak gaduhkah ..hehehe
7. Suntikan semangat buat diri sendiri.
8. Kan best ada juri tetap bagi komen membina yang free dengan kita. betul tidak.
9. Mengenal erti budi, erti kejujuran, erti hidup bersama dan erti perkongsian hidup.
10. Mengenal erti saling menghargai.

(p/s: Dulu..bila takda girlfriend, cemburu gak tgk member2 ada girlfriend. Sekarang dah ada tunang, rasa cemburu jg tengok..member2 yang dah kawin).

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails