Monday, May 24, 2010

Tag dari Santai

Mula-mula sori..lah, terlambat nak jawab tag ni dari Santai....

1. Adakah anda happy sekarang ?
Rasanya tak hapi pasal aku sibuk sejak dua minggu ni.. huhuhu. Sampai nak update blog pun, tak sempat. Just singgah2 kejap pastu, ikut jejak ditinggalkan.

2~ Kenapa anda happy??
Rasa tak hapi...so takda sebab nak hapi..hehehe

3~ Apa yang membuatkan anda happy??
- Main gitar
- Menyanyi
- Jalan-jalan
- Time relax2 takda keja. huhuhu
- Time bersama tunang aku
- Time bersama family aku

4~ Pernahkah anda menerima TAG??
Hahaha, rasanya ni lah first time. Apa2pun tq buat Santai...

5~ Nyatakan warna yang anda suker??
-Pink
-Hitam
-Merah

6~ Berikan kepada 6 orang yg kamu mahu tag.sila beritahu kepada orang yang kamu tag supaya dapat respon(nak lebih pun boleh kurang pun boleh)
Calon2 nyer ~


7~ Nyatakan sifat orang yg anda tag..nak tulis panjang berjela pun takpa..asalkan anda happy..

Seri Bahasa: Aku suka blog dia ni pasal memartabatkan bahasa melayu. Satu usaha yang baik. Lagipun seri adalah antara sahabat2 alam siber yang mula2 bagi sokongan kepada blogger baru macam aku. tq my friend.

Bluedianthus: Aku suka blog blue pasal blog yang bermotivasi dengan info berguna terutamanya kepada blogger baru. Lagipun entri dia simple, mesej pun senang difahami dan idea yang berpengetahuan. Blue adalah org kedua yang follower aku...tq for ur support friend.

Dunia Hidupku: Aku suka lepak kt blog ni pasal..entri2 dia bagus, more kepada cerita kedewasaan san kematangan. Maksud aku entri dia, bila kita baca entri dia banyak menyelitkan ciri kematangan isi cerita yang dia nak sampaikan, so tak boring bila nak baca, contohnya entri pasal sotong.

CDOT FABULOUSITY: Aku suka blog ini pasal blog ini simple jak, maksud aku entri2 nya teramat simple. Walaupun disampaikan dalam bahasa agak kejam n sadis lah, tp mesej disebalik apa yang dia tulis tu, amat bermakna. Aku tak kenal dia, tp pada pengamatan ikhlas aku...pemilik blog ini mempunyai daya imaginasi yang kreatif dlm setiap entrinya. Sukar untuk membuat satu2 entri dengan penyampaian yang cukup ringkas tapi memberi makna yang cukup mendalam.

Eynda's Diary: Ni blog seorang ibu yang selalu ada komen kat blog aku...Aku suka juga lepak dan baca entri kt blog dia tentang kisah kehidupan seharian dia.

Kembara Alam Maya-Mimimalisa: Aku mula kenal blog sejak baca entri dia lelaki pisau cukur, aku suka tajuk entri tu. Mimi juga selalu singgah kt blog aku ni.. tq mimi.

8~ ni soklan cepu emas ini..adakah anda happy dengan apa yg anda ada?
Setakat ini, alhamdulillah..hapi sgt2 dengan apa yang aku ada. Mungkin tidaklah sehebat mana, tidak lah semewah mana, tidak lah tinggi pangkat pun, tp ini lah satu kehidupan yang aku.





 










Buat Santai yang minat rock kapak... ni gambar special edition diawal pagi pakai kain pelekat lagi tu

4 comments:

  1. salam n thanks Bro...Wah p'cik pon kena tag jgak...sharmintheblogshow pon apa kurangnya..hebat juga..cayala.

    ReplyDelete
  2. hehehe..tag lagi. terimakasih seri singgah ni nak ambik la...postingnye 2-3 hari baru boleh skrng masih rehat2 dulu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails