Wednesday, June 9, 2010

WAJAH-WAJAH CERIA MEREKA



(p/s: betapa indahnya kemeriahan zaman kanak-kanak dan semua pasti masih tersimpan dalam memori kita. Bos aku pernah berkata macam ni tau "dulu kita zaman kanak, main kejar, lastik burung, panjat pokok dan berlari, semua aktiviti kita adalah aktiviti yang lasak, budak-budak sekarang duduk depan komputer main game, langsung tak cergas". Bila aku fikir-fikir betul juga apa yang dia cakap tu, dulu masa aku kecil-kecil wah..best lah, pasal aku hidup kat perkampungan Felda. Sabah kan terkenal dengan pelbagai suku kaum, jadi dalam perkampungan Felda ni, aku bercampur dengan pelbagai suku kaum...best sangat lah masa kecil-kecil ni).

4 comments:

  1. sI tEDI: Semestinya..senyum juga sedekah..

    ReplyDelete
  2. ini yang menjadi masalah budak2 zaman sekarang. pergaulan hanya setakat di sekolah, bila dah pulang atau musim cuti mereka terasing. mungkin zaman teknologi ini ada kesan positif dan negatifnya.

    ReplyDelete
  3. Seri: ya betul, kita dulu balik umah jak jumpa kwn2, cuti jak balik kg. Sebenarnya teknologi memang byk kebaikannya cuma mungkin kerana terlalu terover berteknologi tu yang jadi negatif

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails