Tuesday, June 22, 2010

KERETA IDAMAN AKU

Seorang kawan pernah bertanya dengan aku macam ni
"Bro apa kereta idaman ko".
Aku pun dengan selamba menjawab
"Kereta idaman aku Perodua Rusa".
Kawan aku tu, gelak gila-gila mendengar dream car aku.
"Apa lah ko bro, kereta tu da tak keluar lagi lah".
Aku pun berkata
"Takpa..lah, aku beli yang secondhand jak bro, yang penting aku dapat beli kereta idaman aku".
Ni dia...Perodua Rusa. Cantik kereta ni juga, tapi sebenarnya bukanlah dream car aku, saja aku nak menyakat kawan aku tu. hehehe. (Gambar ni aku petik dari google)

Tapi kereta idaman aku adalah yang ini...
Mitsubishi Lancer Evolution

(p/s: Pakai motor lagi best dari pakai kereta, menyelit kat mana-mana, parking kat mana-mana dan yang pentingnya, terlepas trafik jem. Tapi bila dah hujan, terpaksa lah aku berangan-angan nak beli kereta. hahaha).

4 comments:

  1. moto best boleh menyelit..
    tapi kalo hujan ..
    pandai2 lah..
    hehe..

    ReplyDelete
  2. De'din: ya betul, mang best naik moto, tp hujan terpaksa lah....menyelit2 juga kt pondok bus, hehehe

    ReplyDelete
  3. berangan la dulu...nati beli la..kumpul duit lebey..hehe

    ReplyDelete
  4. Addah: InsyAllah, akan dtg ni kena beli keta juga.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails